Onze ‘Happy Fuel’ projecten

Schermafbeelding 2020-05-05 om 11.35.33.png

Holikiday

Elke dag een geweldige dag voor 70 jaar en ouder met de nadruk op “Eigen regie over mijn leven”. Dat was het uitgangspunt voor dit woonconcept voor mensen van 70 jaar en ouder met dementie. Voor mensen met een kleine portemonnee en geen pensioen…

 
Dichterbij_02.jpg

Dichterbij - Nieuw leefstijlconcept voor een leuker en gezonder leven.

Een inspirerend “belevingslab” waarin de bewoner de eigen regie voert voor een gelukkig leven. Een uniek leefconcept met eten en drinken in de hoofdrol waarbij de wensen en talenten van de bewoners centraal staan. Waarin ze worden uitgedaagd, meer keuzes krijgen aangeboden, anderen kunnen ontmoeten en leren zelfredzaam te zijn.

 
Qbic_9.gif

Qbic Hotels

Qbic Hotels is een concept ontstaan vanuit het thema “de beste service is self service” en ontwikkelt voor de reiziger met een kleinere portemonnee, veel reiservaring en een ‘cut the crap’ mentaliteit. Hotels waren saai…

 
BaronievanCranendonck.jpg

Baronie van Cranendonck

Gebiedsvisie, Conceptvoorstel en Beeldkwaliteitsplan

De gemeente Cranendonck had grote moeite met een nieuwe concrete invulling van het kansrijke natuurgebied de Baronie van Cranendonck en benaderde ons met de vraag om een visie te ontwikkelen, die als basis dient voor het hele gebied en waaraan een concrete invulling gekoppeld kan worden… 

 
paviljoen-maastricht-16.jpg

Restobar Mama

Restobar Mama moet een plek worden voor jong en oud, gericht op het inspireren en verbinden van mensen zodat iedereen zichzelf kan zijn. Volgens ondernemer Jan Bronckers ligt de oplossing bij iets simpels, namelijk; je gasten zich thuis laten voelen, samen eten en daarbij verhalen delen. Met deze gastvrijheidsfilosofie van de ondernemer zijn we aan de slag gegaan en hebben de behoeftes in de omliggende wijken laten onderzoeken door studentes van de Hogere Hotelschool in Maastricht…

Opening Juni 2020

 
DD_prijs_02_01.jpg

Moods

Een nieuw platform voor keramische vlakken waarbij alles draait om services volledig afgestemd op de behoeftes van de (interieur) architect en ontwerper. Een merk die de mooiste keramische tegels, mozaïeken en platen uit de hele wereld op zo’n manier in de etalage zet dat de architect er meteen een gevoel bij krijgt. Een omgeving waarin de architect zijn nieuwsgierigheid geprikkeld wordt, kan spelen en vooral zich kan verwonderen… 

Lancering 2020